Direktlänk till inlägg 13 januari 2012

glad över att man har den familj man har!!

Av Mikkiss Edevärn - 13 januari 2012 21:22

Jag e så otroligt glad över att jag har den familj jag har...! Vad skulle vi göra utan våra nära o kära?? Dom finns ju alltid där o vill alltid ens bästa, vilket vi som e unga har svårt att fatta...!! Men jaa man lär sig de på nytt hela tiden... O tänker man tillbaka på tidigare år så märker man själv att jaa dom ville ju bara att jag skulle må bra.. O jag e en sån där person som anser att har man flyttat te eget ska man kunna klara sig själv, men då tillfällerna kommer att man inte kan då?? Jag e inte gärna sån som ber om hjälp men denna gång tänkte jag endast på min lilla pojke o även för mig fanns de otroliga änglar!! Jag älskar er otroligt mycket ska ni veta o de är inte bara för att ni fanns där nu! Utan för att ni alltid funnits när man behövt er eller inte<3<3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikkiss Edevärn - 23 mars 2012 08:35

Igår var min älskade son hos tandläkaren för första gången... Men de märktes inte, han var så duktig och gjorde verkligen sina föräldrar stolta... Tror både jag o Micke blev chockade över att det gick så otroligt bra.. Nog för att jag var så stolt o ...

Av Mikkiss Edevärn - 21 mars 2012 05:31

De var visst ett tag sen jag skrev här!! ähh sånt som händer när man har annat o göra..Sååå.... Va har hänt den senaste tiden då?? Mitt gravid minne e visst inte så bra:SIdag ska jag iaf till MVC o tillbringa 2-3 timmar där för att göra glukosbelastn...

Av Mikkiss Edevärn - 12 januari 2012 00:50

Nu är vi hemma hos mamma igen.. jinathan ville komma till mig på en gång när han såg mig, men dom höll på att glömma jonathans snuttefilt o bilen vilket jonathan kom på innan han fick syn på mig... Så Elin fick gå tillbaka o hämta den plus hans vanta...

Av Mikkiss Edevärn - 11 januari 2012 19:40

Jag vet inte vad jag ska tänka eller känna... kasst mår jag i alla fall! Men de blir väl bättre tillslut! Nu e vi uaf på väg för att hämta jonathan som tidigare idag ville komma hem... o i måndags när han skulle åka till sin pappa sa han ett flertal ...

Av Mikkiss Edevärn - 19 december 2011 20:35

Ja hörrni snart e julen här o knackar på dörren.. Här e stämningen nästan på topp... De ända som saknas nu e klapparna till mina älsklingar... På torsdag blir de att åka te mina föräldrar,  men min lille son lämnas först till sin älskade pappa så dom...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards