Alla inlägg under november 2011

Av Mikkiss Edevärn - 30 november 2011 14:06

Jaa då var de onsdag o saknaden efter min älskade son e stor.
Han har varit hos sin pappa sen i söndags men jag träffade honom igår så vi fikade lite me kakor, muffins o coca cola. sen satt jag o Elin (hans pappas nya) o pratade lite o Jonathan fick spela på min mobil.

Sen åkte vi in till Motala för att kanske hitta lite julgardiner till våran lägenhet men de fanns inga fina:S o jag e ganska kräsen.. Men men får försöka hitta på nått..

Lillplutten i magen tyckte inte att mamma skulle sova inatt, utan tyckte istället att mamma kunde springa på toa så mkt som möjligt... De var ju jätte roligt:P
O i morse skulle jag få upp min älskade pojkvän ur sängen, var snäll o gick in me kaffe till honom o jag stod o diska upp disken men han kom inte upp:s så jag fick byta ut de kalla kaffet mot de nya, o så lade jag mig brevid honom o frågade kommer du upp älskling?? svaret: mmmmm...........         kommer snart!

satte mig upp i sängen o tittade på hans fötter som vikades fram o tillbaka under täcket:P Ett tecken på att han äntligen var vaken:P nu sitter jag o funderar på vad man ska hitta på idag vill att min lilla Jonathan ska komma hem idag men jag vill inte göra hans pappa besviken då vi faktiskt har delad vårdnad.. men när jag haft honom själv från födseln till att lämna bort honom varje helg o ibland i veckorna.. de är en stor förändring för en mamma... men Jonathan verkar trivas både här o där... får väl längta lite till för allas skull... Nu ska jag fixa nått o äta... puss hej!!!

Av Mikkiss Edevärn - 28 november 2011 22:00

Ja då var man ny här då!! Vill dela med oss av våran glädje.. Min son ska bli storebror i maj...

Den lilla e beräknad till den 31 maj enligt barnmorskan men enligt första ultraljudet e den beräknad till den 3 juni..Jonathan som blir 3 år gammal i januari ser framemot att få en liten i familjen... Men den lilla har 2 bröder till Dwight på 4 år o Billy som fyller 2 i maj... Billys mamma ser framemot att få se den lilla o e glad för våran skull vilket e kul o höra då vi inte var världens bästa vänner när jag blev tsm me hennes ex... men de e strunt samma nu... Nu e vi glada o jag, min sambo Jimmi o Jonathan längtar me stor förväntan... Jag vill att den ska komma nu, Just denna känsla hade jag när jag väntade min älskade son också... kom ut nu nu nu nu de var vad jag ville... Självklart ska den få jäsa lite till... Men de gör ingenting om den kommer 2 - 3 veckor tidigare... Bara den inte kommer 10 veckor förtidigt som min systerson Izac eller 3 månader som min systerdotter Minella... Men de blev underbara barn av dom me, o jag e glad att dom klarade sig bra:p.. O Min systers stora tjej Felicia var här på besök idag o jag blev så glad o de värmde de hon sa:P Felicia: Mikkiss!? jag: aa... Felicia: När jag drömmer, drömmer jag bara om dig! Tror ni man blir glad då eller??? Nee om man skulle mysa ner sig i soffan me sin älskling nu o se på tv eller nån film... Ha de bra så hörs vi:P:P


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards