Direktlänk till inlägg 15 december 2011

Han är äntligen hemma! har lite andra funderingar:/

Av Mikkiss Edevärn - 15 december 2011 15:54

Jonathan är äntligen hemma efter att ha varit hos mormor o morfar en vecka.. jag tror han behövde få umgås me dom lite... Jag o min älskade Jimmi var o hämtade honom igår o de var jätte trevligt.. Alla verkar nu komma bra överrens.. Mamma, pappa o Jimmi var inte världens bästa vänner precis o Jimmi var först inte välkommen dit men mina föräldrar kom till insikt lika så Jimmi, o på så sätt blev de också mycket trevligare..
De var en tyngd som föll från mitt hjärta å de känns lite bättre me tanke på allt som hänt under denna graviditet...


Nu till de andra som besvärar mig lite.. De är så här att min sambo har "2"söner sen innan.. En på 4 o den andra på snart 2 år.. problemet som är, är att Jimmi inte vet egentligen om den yngste (Billy) e hans biologiska.. Billys mamma Anna då?? kanske ni undrar?? Anna visste inte heller vem som var fadern till barnet eftersom hon var otrogrn me ett ex under förhållandet.. Jag vet allt detta pga att jag fått läsa allt Anna har skrivit under graviditeten osv.. Jag såg ett flertal ggr där de stod "jag hoppas så att barnet verkligen e ditt".. Jag tog då upp detta me Jimmi o frågade om dom inte gjorde faderskapstestet eller om han bara skrev på... O åter till vf man undrar... Billy o Jimmi är inte ett dugg lika nånstans jag som har väldigt lätt att se sånt o jag träffar dom bägge rätt ofta osv jag kan verkligen inte se nån likhet alls... Så hur ska man göra?? Jimmi vill veta men ändå inte... Men jag behöver få veta för jag klarar inte av att se detta överdrivna spel från Jimmis håll... Alltså sist vi var hos dom så satt Jimmi me Billy i knät o bara stirrade på mig o pussade o gullade me Billy så jävla överdrivet mycket.. Jag klarade inte av att se på så som tur va så bor min bror o hans tjej precis i närheten så jag gick dit istället... Snälla om nån har nått tips till mig så e jag väldigt tacksam att ta emot.... Puss o kram


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikkiss Edevärn - 23 mars 2012 08:35

Igår var min älskade son hos tandläkaren för första gången... Men de märktes inte, han var så duktig och gjorde verkligen sina föräldrar stolta... Tror både jag o Micke blev chockade över att det gick så otroligt bra.. Nog för att jag var så stolt o ...

Av Mikkiss Edevärn - 21 mars 2012 05:31

De var visst ett tag sen jag skrev här!! ähh sånt som händer när man har annat o göra..Sååå.... Va har hänt den senaste tiden då?? Mitt gravid minne e visst inte så bra:SIdag ska jag iaf till MVC o tillbringa 2-3 timmar där för att göra glukosbelastn...

Av Mikkiss Edevärn - 13 januari 2012 21:22

Jag e så otroligt glad över att jag har den familj jag har...! Vad skulle vi göra utan våra nära o kära?? Dom finns ju alltid där o vill alltid ens bästa, vilket vi som e unga har svårt att fatta...!! Men jaa man lär sig de på nytt hela tiden... O tä...

Av Mikkiss Edevärn - 12 januari 2012 00:50

Nu är vi hemma hos mamma igen.. jinathan ville komma till mig på en gång när han såg mig, men dom höll på att glömma jonathans snuttefilt o bilen vilket jonathan kom på innan han fick syn på mig... Så Elin fick gå tillbaka o hämta den plus hans vanta...

Av Mikkiss Edevärn - 11 januari 2012 19:40

Jag vet inte vad jag ska tänka eller känna... kasst mår jag i alla fall! Men de blir väl bättre tillslut! Nu e vi uaf på väg för att hämta jonathan som tidigare idag ville komma hem... o i måndags när han skulle åka till sin pappa sa han ett flertal ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards