Direktlänk till inlägg 30 november 2011

onsdag o saknade e stor

Av Mikkiss Edevärn - 30 november 2011 14:06

Jaa då var de onsdag o saknaden efter min älskade son e stor.
Han har varit hos sin pappa sen i söndags men jag träffade honom igår så vi fikade lite me kakor, muffins o coca cola. sen satt jag o Elin (hans pappas nya) o pratade lite o Jonathan fick spela på min mobil.

Sen åkte vi in till Motala för att kanske hitta lite julgardiner till våran lägenhet men de fanns inga fina:S o jag e ganska kräsen.. Men men får försöka hitta på nått..

Lillplutten i magen tyckte inte att mamma skulle sova inatt, utan tyckte istället att mamma kunde springa på toa så mkt som möjligt... De var ju jätte roligt:P
O i morse skulle jag få upp min älskade pojkvän ur sängen, var snäll o gick in me kaffe till honom o jag stod o diska upp disken men han kom inte upp:s så jag fick byta ut de kalla kaffet mot de nya, o så lade jag mig brevid honom o frågade kommer du upp älskling?? svaret: mmmmm...........         kommer snart!

satte mig upp i sängen o tittade på hans fötter som vikades fram o tillbaka under täcket:P Ett tecken på att han äntligen var vaken:P nu sitter jag o funderar på vad man ska hitta på idag vill att min lilla Jonathan ska komma hem idag men jag vill inte göra hans pappa besviken då vi faktiskt har delad vårdnad.. men när jag haft honom själv från födseln till att lämna bort honom varje helg o ibland i veckorna.. de är en stor förändring för en mamma... men Jonathan verkar trivas både här o där... får väl längta lite till för allas skull... Nu ska jag fixa nått o äta... puss hej!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikkiss Edevärn - 23 mars 2012 08:35

Igår var min älskade son hos tandläkaren för första gången... Men de märktes inte, han var så duktig och gjorde verkligen sina föräldrar stolta... Tror både jag o Micke blev chockade över att det gick så otroligt bra.. Nog för att jag var så stolt o ...

Av Mikkiss Edevärn - 21 mars 2012 05:31

De var visst ett tag sen jag skrev här!! ähh sånt som händer när man har annat o göra..Sååå.... Va har hänt den senaste tiden då?? Mitt gravid minne e visst inte så bra:SIdag ska jag iaf till MVC o tillbringa 2-3 timmar där för att göra glukosbelastn...

Av Mikkiss Edevärn - 13 januari 2012 21:22

Jag e så otroligt glad över att jag har den familj jag har...! Vad skulle vi göra utan våra nära o kära?? Dom finns ju alltid där o vill alltid ens bästa, vilket vi som e unga har svårt att fatta...!! Men jaa man lär sig de på nytt hela tiden... O tä...

Av Mikkiss Edevärn - 12 januari 2012 00:50

Nu är vi hemma hos mamma igen.. jinathan ville komma till mig på en gång när han såg mig, men dom höll på att glömma jonathans snuttefilt o bilen vilket jonathan kom på innan han fick syn på mig... Så Elin fick gå tillbaka o hämta den plus hans vanta...

Av Mikkiss Edevärn - 11 januari 2012 19:40

Jag vet inte vad jag ska tänka eller känna... kasst mår jag i alla fall! Men de blir väl bättre tillslut! Nu e vi uaf på väg för att hämta jonathan som tidigare idag ville komma hem... o i måndags när han skulle åka till sin pappa sa han ett flertal ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards