Alla inlägg under januari 2012

Av Mikkiss Edevärn - 13 januari 2012 21:22

Jag e så otroligt glad över att jag har den familj jag har...! Vad skulle vi göra utan våra nära o kära?? Dom finns ju alltid där o vill alltid ens bästa, vilket vi som e unga har svårt att fatta...!! Men jaa man lär sig de på nytt hela tiden... O tänker man tillbaka på tidigare år så märker man själv att jaa dom ville ju bara att jag skulle må bra.. O jag e en sån där person som anser att har man flyttat te eget ska man kunna klara sig själv, men då tillfällerna kommer att man inte kan då?? Jag e inte gärna sån som ber om hjälp men denna gång tänkte jag endast på min lilla pojke o även för mig fanns de otroliga änglar!! Jag älskar er otroligt mycket ska ni veta o de är inte bara för att ni fanns där nu! Utan för att ni alltid funnits när man behövt er eller inte<3<3<3

Av Mikkiss Edevärn - 12 januari 2012 00:50

Nu är vi hemma hos mamma igen.. jinathan ville komma till mig på en gång när han såg mig, men dom höll på att glömma jonathans snuttefilt o bilen vilket jonathan kom på innan han fick syn på mig... Så Elin fick gå tillbaka o hämta den plus hans vantar... Men som jag visste o kände på mig så skulle man inte få gott bemötande av varken Micke eller Elin så jag var glad o tacksam lver att min älskade mor och mamma var med... Så nu sover lillskrutten så sött... O idag fyller min älskling 27 år stort grattis till dig hjärtat mitt... Snart kommer du också hit så jag får hålla om dig o visa hur glad jag e just nu... inget ska få mig att må dåligt idag... Då jag har jonathan, jimmi, mamma, pappa o mina bröder här!!nu ska jag lägga mig onsova... god natt på er därute!! Puss o kram

Av Mikkiss Edevärn - 11 januari 2012 19:40

Jag vet inte vad jag ska tänka eller känna... kasst mår jag i alla fall! Men de blir väl bättre tillslut! Nu e vi uaf på väg för att hämta jonathan som tidigare idag ville komma hem... o i måndags när han skulle åka till sin pappa sa han ett flertal gånger att han inte ville åka till pappa "jonathan stanna mamma" sa han, mem jag vet att micke så gärna vill ha sin son också.. men de känns alltid lika tungt att lämna bort honom när han säger att han inte vill... jag har pratat me soc osv o dom sa att jag skulle lyssna på jonathan för att de är hos mig han känner sig trygg... så nu får han komma hem te oss... men jag känner mig jätte elak mot micke men vi kan inte bara tänka på oss själva utan på hur jonathan mår... o nu när han visat tecken på att han inte mår bra så måste vi ta hänsyn till de... skriver nytt inlägg senare! Puss o hej!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards